Helgen

Oförglömligt / Permalink / 0
Fredag
Pluggade under dagen, men gjorde mig sedan iordning på kvällen för utgång! Tog en taxi och plockade upp Kat och Steve och så stack vi till The Union där vi mötte Kai och några andra. Stannade där till strax innan tio då vi tog oss vidare till V-bar. Vi var några som stack vid halvelva eftersom vi ville till Waster innan elva - det är fritt inträde då. Efter klockan elva kostar det tre pund. Fy fan! Där mötte jag Andrew, John, Sophie och Adam med flera. Big River Sounds spelade live, det är ett band som en av John och Andrews vänner är med i och dom är riktigt bra så det var skoj. Resten av folket kom strax till Waster och det var en allt som allt trevlig kväll!

Lördag (igår)
Jag och Andrew vaknade hemma hos mig i tron att det var jätte-tidigt (och med jättte-tidigt menar jag typ tio). Men klockan var 12. Tror vi både mådde lite dåligt av det haha. Typiskt! Hade lite huvudvärk under dagen men det var ingen fara. Pluggade under dagen och lyckades få en hel del gjort! På kvällen gick jag över till Andrew. Vi tittade lite på tv och åt lite mat (med mat menar jag tyvärr Ken's fried chicken. Fan. haha). Titanic var på tv, så vi såg slutet av den och sedan var det the Million Pound Drop live på tv som är super. Vi sprang snabbt till affären innan den stängde vid elva och köpte cola eftersom vi båda blev supersugna. Så tittade vi på American Beauty som jag har på dvd och åt popcorn och drack cola innan det var läggdags. Lugn och mysig lördag kväll med andra ord!

Söndag (idag)
Stannade hos Andrew till typ tre eftersom jag inte orkade ta tag i mitt liv haha. Vi åt frukost, tittade på tv och sedan spelade Andrew ett spel som heter LA Noir som faktiskt är riktigt kul att se någon annan spela. Jag kan ju inte spela på fem öre, så jag nöjer mig med att underhållas av Andrews kunskap haha. Det är i alla fall typ ett detektivspel som utspelar sig på 50talet och man måste lösa massa mord och brott och sådant och arbeta sig upp inom polisen, för att beskriva det kort och slarvigt i alla fall haha. Aja, jag underhöll mig med detta tills jag tvingade mig själv att släpa mig hem och börja plugga igen. Steve kom över på kvällen och vi pluggade i några timmar. Han pillade med Psych and Law, jag satt med False and Recovered memory. Usch, jag längtar tills dessa exam är över!

Några bilder från i Fredags:

Zola, Charlene, Kat och jag

Jag och Zola

Kat och jag

Steve och jag

Kat, Ben och jag!

Och så en smålustig bild på Andrew och mig!

Till top