Fem År

Oförglömligt / Permalink / 0
Jag skapde den här bloggen i början av November 2006, vilket betyder att jag har haft den i fem år nu! Det är ganska bra när man undrar vad man gjorde ett speciellt datum etc, den har varit till mycket hjälp!
Vi tittar lite på vad jag gjort den 29e November sedan 2006 (och har jag inte skrivit något på den 29e, så tar jag det närmaste datumet!)

29/11/2006
Verkar som detta var på en helg eftersom jag säger att kvällens avsnitt av OC drar igång haha.. Jag och syrran åt alltid chip och tittade på OC, tror det var på fredagskvällar? Skitgött. Verkar som jag var trött på en viss snubbe som hade flickvän också och som tyckte det var kul att jag var intresserad av honom. Synd att man var lite ung och dum och kär och bara inte kunde ignorera människan!

29/11/2007
Jag hade varit inne i stan och köpt en massa julklappar! Hade dessutom hittat en jätte-fin röd klänning till mig själv som jag tänkte ha på mig på julafton. Planerade in en dag med UCAS planering dessutom och påstod att det fanns massor med snygga killar på A6 haha

30/11/2008
Mitt första år av Uni och brorsan var på besök! Vi skulle båda åka tåg den dagen, han skulle till London för att åka hem och jag skulle till Oxford för att hälsa på farmor och farfar. Tydligen var mamma och pappa där också.

29/11/2009
Skrev kortfattat att jag inte orkade blogga men att jag skulle skriva snart och lägga upp bilder på juldekorationer vi satt upp i huset. Jag hade haft en helg med tjejerna!

28/11/2010
Jag och Andrew hade kommit tillbaka till Portsmouth efter ett par trevliga dagar i Guildford och Reading. Det var första gången jag var i Reading och första gången jag träffade hans föräldrar. Nu träffar jag ju dom var och varrannan helg haha! Jag lade upp en massa bilder från våra kvällar tillsammans och berättade att nu hade Andrew bara två skift kvar på bion innan han slutade jobba där. Jag såg fram emot detta eftersom vi då kunde börja tillbringa lördagar tillsammans och se på saker som X factor haha. Tydligen var det svinkallt och det snöade en liten stund i Portsmouth.
Till top