Lista

Oförglömligt / Permalink / 0
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 13 år gammal, så detta var min första termin av högstadiet. Det var bra för det var på Grennaskolan och det var MYP så man slapp Ribba och vår klass var skön. Jag minns fakitkst inte så mycket mer av sjuan, vi var väl mest irriterande, fnittrande tonåringar liksom.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Bodde i Portsmouth och pluggade järnet eftersom det var mitt sista år av Universitet. Började smått få lite panik över min dissertation. Hade varit tillsammans med Andrew i tre månader och hade aldrig varit lyckligare. Helt fantastiskt år!

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Estrella Sourcream & Onion med OLW Fresh Island dip, OLW stjärnor och hjärtan, Quavers, Salt & cider vinegar crisps, doritos chips med deras ost dip.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Yellow - Coldplay
You know what I mean - Cults
Darling I do - Landon Pigg & Lucy Schwartz
Resin on my Heart Strings - Newton Faulkner.
Feels Like Home - Edwina Hayes

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Köpa några hus lite överallt, sluta jobba, resa när jag ville, plugga mer och ge massor till välgörenheter.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
- Dålig på att spara
- Kan vara ganska lat ibland
- Skjuter upp saker
- Kan ofta bli rastlös och uttråkad
- Läser inte så mycket som jag borde göra

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Resa
- Äta god mat
- Mysa med Andrew
- Lyssna på musik
- Umågs med vänner

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- 
Playsuit
- Keps
- Tracksuit
- String trosor
- Jumpsuit
Till top