Skön helg

Oförglömligt / Permalink / 0
Ja det blir inte så mycket bloggande när jag jobbar och de senaste gångerna jag har varit ledig har jag tillbringat dom dagarna med Andrew. Men idag är jag ledig och jag är hemma! Jag är lite sjuk också men mår bättre idag än jag gjorde igår i alla fall.
Tillbringade helgen med Andrew, han bjöd mig på middag på lördag kväll efter vi båda slutat jobbet. Vi bestämde oss till slut för att gå till samma resturng vi gick till på min födelsedag och vi råkade få samma bord och servitör också haha! Var rätt kul. Det var jättemysigt och pizzorna var supergoda! Efteråt gick vi till en kinesisk resturang/bar där några av Andrews arbetskamraters band spelade och massor av hans jobbarkompisar var där. Var trevligt!
På Söndagen åkte vi in till stan och gick runt lite vilket var trevligt och på kvällen hade vi chips och cola och tittade på film och tv. Var supermysigt!!
Till top