Snabbt...

Oförglömligt / Permalink / 2
Helgen var underbar, var sjukt roligt i Portsmouth.. berättar mer i ett längre inlägg imorgon. Var i Reading igår över natten hos Andrew, var underbart, kom hem ikväll. Känns lite jobbigt just nu, går upp och ner. Har sökt tre jobb den här veckan so far.
Leker lite med tanken på att åka hem till Sverige för en vecka snart. Kanske nästa vecka? Men vi får se hur det går med jobsökandet och det. Jag har sökt jobbsökarbidrag..
Jag skriver som sagt ett längre inlägg imorgon eller något.. Orkar inte nu. Ska sova snart. Jag är vaken för länge på kvällarna.
Tänkte bara informera er om att jag lever egentligen haha
#1 - - ANNIKA:

HEM TILL SVERIGE; HEM TILL SVERIGE; HEM TILL SVERIGE! :)

#2 - - Lillasyster:

Ja, åk hem till Sverige ett par dar. Gosa med Winky åt mig :P

Till top