Utgång

Oförglömligt / Permalink / 0

Så då var det dags för min uppdatering igen haha! Igår gick jag ut med några från jobbet, det var en kul kväll men fy fan det fick jag betala för idag, låg i sängen hela dagen i princip. Gick upp runt fem tiden någon gång för att köpa pizza. Och så har jag duschat också! I fredags tillbringade jag dagen med Andrew, vi gick runt på stan och sedan tittade vi på ett hus i sista sekunden. Han, Amy och Victoria ska flytta ihop och de har tackat ja till lägenheten som är jättefin. Så Andrew kommer flytta till Reading väldigt snart och han kommer bo ca en tio minuters promenad ifrån mig, runt hörnet igen med andra ord! Skönt! Ska bli gött att ingen av oss längre behöver tänka på tågtider och att kunna ha varandra så nära igen känns riktigt bra!

Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller, jag jobbar halvtio till sex varje dag den här veckan. På kvällen imorgon blir det pub quiz med folk från jobbet och Andrew svänger förbi en snabbis efter han slutat jobbet också. Ska bli trevligt, men det blir till att dricka cola för min del tror jag! Haha! Men nu är det nog bäst att jag försöker sova så att jag inte är alltför trött imorgon bitti!

Till top