Thorpe Park i Solen!

Oförglömligt / Permalink / 0
Vilken undebar vecka det har varit! För det första har jag två veckor semester från jobbet och vilken bra timing! Vädret har varit helt fantastiskt! I princip sommar med över 20 grader varmt hela veckan. I onsdags grillade jag och Andrew med hans housemate Amys pojkvän Martin som var på besök. Var super gott och hur mysigt som helst att sitta i solen och äta grillad mat. Efteråt gick vi på bio och såg 21 Jump Street, den var riktigt rolig. 

Igår åkte vi till Thorpe Park och åkte massor med Bergochdalbanor. Sjukt kul! Här kan ni se några bilder.
Becky och Jess påväg in till parken woho!



Vi sprang först till den nya bergochdalbanan, Swarm. Den hade ett krashat flygplan, brandbil, polisbil och helikopter på marken under den haha! Sjukt bra bergochdalbana, så bekväm med coola bitar då man var uppochner! 


Min finaste! 


Vi käkade på Burger King och Andrew tog en krona haha


Jess och Becky igen


Detta är min favorit! Stealth! Den är i princip som Kanonen på Lisberg, men mycket, mycket högre upp. Kanonen har mycket mer bergochdalbana efter själva fallet också, Stealth är över efter det där fallet, men fy fan vad kul det är!


Solig dag! 


Jag och Andrew
Till top