Soligt och gött!

Oförglömligt / Permalink / 0
Vilket fantastiskt väder vi har haft på senaste tiden! Sjukt varmt och strålande solsken, det är så det ska vara! Hoppas vi går det så hela sommaren! Fast kanske med någon dag då och då med lite regn haha! Den här veckan har jag i alla fall bara jobbat och hängt lite med andre också. Jag sa aldrig det i mitt förra inlägg men kat kom till Reading i fredags och tillbringade dagen med mig, var jättekul att se henne igen!
Igår var jag ledig och jag gjorde inte mycket under dagen, bara tog det lugnt och vilade lite
Med hehe! På kvällen runt nio träffade jag Andrew efter han slutade jobbet och vi gick till en nattklubb och firade en av hans arbetskamraters födelsedag. Var en jätteroligt kväll, jag har glömt hur kul jag har på ett dansgolv hehe! Men idag värkte mina ben och fötter!
Snart ska jag ner till stationen och träffa John som kommer på besök, så hämtar vi upp Andrew som slutar jobbet klockan åtta. Så ska äta middag någonstans och sedan gå på bio, se nya men in black filmen! Gött!!
25 dagar kvar!
Till top