iPhoto Books

Oförglömligt / Permalink / 1
Föresten, ni som läser min blogg och som har Mac hemma, har ni provat att göra en fotobok i iPhoto? Jag har några project på gång där jag ska köpa några fotoböcker. Det är ett fint sätt att göra fotoalbum utan att ha det himla "klippa och klista" man skulle behöva göra genom att första få bilder framkallade och sedan köpa flera fotoalbum och ordna själv. Plus att det blir ju så himla snyggt! Emelie gav mig en fotobok en gång i födelsedagspresent och den är så fin, gillar speciellt dom sista sidorna men några bilder på en liten Noah! 
 
I alla fall, jag ska göra en fotobok per år tänkte jag. Har gjort en 2012 bok, och har påbörjat en 2013 (den kommer jag givetvis att jobba med hela året haha), har samlat bilder till en 2011 bok också. Vill göra tidigare år men då min dator blev stulen och jag kopplade in min hårddisk till min nya dator verkar det som om den inte hade sparat tidigare än sommaren 2011. Jag hoppas jag kan hitta dom ändå. Vill inte ta från Facebook eftersom kvaliten inte blir lika bra! Ska koppla in hårddisken senare och se om jag kan hitta de försvunna bilderna! 
 
Här är i alla fall en liten blick på vad jag gjort med min 2012 bok: 
 
 
#1 - - Lillasyster:

Vad snyggt det blir! :)

Till top