3 år av lycka

Oförglömligt / Permalink / 0
För nästan exakt tre år sedan satt jag hemma i Gränna och längtade ihjäl mig efter en viss pojke som jag bara hade känt i en månad. Jag tillbringade en hel månad i Sverige med ena ögat på Skype. Låg varje kväll i sängen och var glad att jag var ännu en dag närmare att åka tillbaka till den lilla ön som jag träffade honom på. 
Är så glad att jag har honom i mitt liv. Den 31a Augusti för tre år sedan viskade han till mig, sent på natten då vi låg i varandras armar: "Jag tycker du ska vara min flickvän nu".
 
Och för lite mer än ett år sedan berättade han för mig att han ville flytta ut från sin lägenhet som han delade med två kompisar, och hitta en lägenhet tillsammans med mig. 
 
Varje sekund med honom är underbar. 
Vartenda 94,694,400 sekunder som vi tillbringat tillsammans sedan den 31 Augusti 2010. Ser fram emot många fler. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top