God fortsättning!

Oförglömligt / Permalink / 0
Men hallå där! Nu är ju vi hemma igen efter en helt underbar jul i Sverige! Tyckte det var en av dom bästa jularna vi haft, men jag kanske är partiskt efterosm jag ju hade Andrew med mig och tyckte det var extra kul att dela vår jul med honom. Blev så glad för alla min paket! Fick världens finaste kamera av Andrew som jag velat ha så himla länge men inte kunnat ha råd med, och den är så bra och skitsnygg! Här ser ni den från min Instagram bild: 
 
Fick också ett superfint armbansur av mamma och pappa som pappa plockat upp i Schweiz medans han var där. Den är jättefin! Här har ni en till bild från Instagram hehe: 
 
Det var också fruktansvärt roligt att träffa Emelie (och hennes underbara familj, så kul att äntligen få träffa Bill ju!), Annika, Sanne, Monica, Hanna, Therese, Andrea, och Ingrid! Vi hade alla en mycket trevlig juldag på Amalias och såg också rätt många andra gamla grennaskolan vänner. Vi fick rådjur hos mormor och morfar på annandagen vilket var supergott (som alltid!) och sedan på Fredag så var det dags att åka hem (redan!) Vi kände att vi inte riktigt gosat klart med Guinnez och TIgger! Gud vad söta dom båda var. Och så Hannas goa hund Aaron också, en av Andrews favoriter tror jag haha! 
 
Det tog ganska lång tid att ta hos hem från Gatwick, men efter fyra timmar (det tar vanligtvis en och en halv timme!!) var vi äntligen hemma strax efter midnatt och jag gick och lade mig eftersom jag hade jobb på lördagen. Jobbet gick bra och snabbt faktiskt. Slutade klockan åtta och så myste jag och Andrew med takeaway curry.

Igår åkte vi till Andrews föräldrar för Jul nummer två som jag kallade det haha! Fick fler klappar där! Jag fick ett presentkort från Amazon på 20 pund så jag kan köpa lite böcker på min Kindle, och så fick jag en liten väska med Ted Baker tvål och krämer och sånt, jättefint! Så kan jag använda den fina väskan som en sminkväska efteråt. Andrew fick ett fint gitarrband i läder och en stämmare. Så fick vi fina bordstabletter av Andrews mormor och morfar (eller farmor och farfar.. jag minns inte haha!) och så fick jag lite grejor från Lush (tvål och en fin kräm) från hans mormor och morfar (eller farmor och farfar, osäker alltså... haha) Blev i alla fall jätteglad för alla mina klappar! Så fick vi jättegod mat också! Salmon en Croute med potatisgratäng och grönsaker mums! Till efterätt blev det petit-chouz med caramel och apelsin-smak. 
 
Imorgon är det nyårsafton och jag och Andrew ska faktiskt inte träffa någon annan! VI har blivit bjudna till London av två olika vänner, men vi har ingen lust att göra något stort och hålla på och åka runt, så vi ska till nandos och äta kyckling efter han slutat jobbet, så ska vi gå på bío och se den nya Hobbit filmen och så tar vi dessert och ett glas bubbel på balkonen hemma när vi kommer hem. Blir en mysig och romantiskt nyårsafton, bara oss två. 
Till top