Semester!

Oförglömligt / Permalink / 1
Nu har jag och Andrew en veckas semester och det är så skönt att inte behöva gå till jobbet ett tag, speciellt när det varit så jobbigt på senaste tiden. I onsdags jobbade jag som sagt natt, och skulle börja jobbet igen klockan halv tolv på fredagen men vi behövde ett till nattskift för att bli klara, och det fick blir mig. Så i fredags skulle jag jobbar 16-midnatt, men vi blev inte klara för ens halv fyra! Var bara jag och min chef, och några utomstående som kom in för att ta bort gamla bord etc och målade om. Var så fruktansvärt trött. Men nu är jag i alla fall ledig.

Igår var vi hos Andrews föräldrar och grillade. Hans syster och hennes pojkvän var där också, det var jättetrevligt! Vi hann precis grilla och äta klart innan det började ösregna haha! Idag har vädret varit ganska fint, men det ska regna i några dagar nu. Typiskt när man precis fått semester! Men aja, ska tydligen bli fint igen på torsdag. Andrew och jag tänkte kanske åka till Thorpe Park då.

Har föresten börjat se på Orange is the New Black på Netflix. ASBRA! Rekommenderar verkligen det till alla som har Netflix. Och om du inte har netflix - SKAFFA. Och om du inte tittar på Breaking Bad redan, så BÖRJA. Nya säsongen av Breaking Bad ska sändas på Netflix en dag efter det sänts i USA. Så himla gött!! Vet inte om de kommer göra så på Netflix i Sverige, men kan ju hoppas för er Breaking Bad junkies hehe!

#1 - - emelie:

SÄKERT INTE! Haha.

Till top