10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 listan

Oförglömligt / Permalink / 1

10 saker jag tycker om:


- Andrew
- Vänner 
- Lukten av nytvättade lakan 
- Ett glas vin en kväll då man har nästa dag ledigt  
- Ett varmt bad
- En skön pub
- Gå på bio 
- Hångla 
- Mat. All mat bara. Äta och laga. 
- Doft-ljus (bara de inte är för söta)

9 saker jag tycker mindre om:

- Krig
- Då folk äter högt (Står inte ut) 
- Regn då man måste vara utomhus
- Fattigdom
- Blåsor i munnen
- När man måste köpa tråkiga saker som glödlampor eller batterier eller toa-papper
- Diska
- Lukten av en blöt handduk som behöver tvättas 
- Mögel

8 bloggar jag läser:

Jag läser inte så många bloggar, men dessa läser jag: 

Niotillfem (Sandra Beijer) 
Annikas 
Emmes
Erikas 

7 saker jag vill göra i framtiden:

- Skaffa ett husdjur
- Skaffa ett bättre jobb
- Möblera om
- Skriva och publicera en bok
- Gifta mig
- Ta körkort
- Åka till massor av olika länder

6 saker jag är rädd för:

- Mördare
- Sjukdomar
- Spindlar.
- Att bli blind eller döv
- Då någon annan använder en sax
- Tanken på att bli levande begravd

5 platser jag tycker om att vara på:

- Vår lägenhet
- Ett fint museum i London
- Grännaberget
- Stranden i Portsmouth
- Badkaret

4 ord som beskriver mig:
- Social
- Glad 
- Knasig 
- Hjälpsam

3 saker jag ser fram emot:
- Vårsemester i Tyskland med Andrew och mamma och pappa 
- Sommaren 
- Middag! 

2 bra filmer:

Django Unchained och Lawless

1 bra låt:
My Number - Foals

#1 - - Erika:

Vilken rolig lista, jag snor den till min blogg! ;)

Till top