För ett år sedan

Oförglömligt / Permalink / 0
Känns omöjligt att för ett år sedsan var det strålande solsken och vi satt ute i trädgården och grillade. Så åkte vi till Thorpe Park också och åkte berg och dalbanor. Finns bilder på oss i t-shirts! Men våren är fan inte påväg ännu. Har varit svinkallt hela veckan och snöat både igår och idag. Fy för det! Jag vill ha vår nu! Stackars vårblommor som blommat utomhus i några veckor nu, de lär inte ha gillat snön som kom igår!
 
Såg lite familj idag. Min kusin Emily abseilade nerför en byggnad i Reading idag i ett försök att samla pengar till en World Challenge hon gör. Hon ska till Borneo och behöver samla pengar till detta. Det hela var försenat med typ en timme, och det var svinkallt! Givetvis inte lika kallt som i Sverige, men här har ju ingen stor vinterjacka eller så. Kör på tunn jacka året runt eftersom det sällan blir minus grader i England. Men idag var det minusgrader och blåste kallt, kunde inte känna mina tår efter en stund! Farmor och farfar kom också så det var trevligt att träffa dom. Så tog vi en kopp te på ett fint café, och några scones med sylt - mums! 
 
Snart kommer min älskling hem, han har jobbat idag och jag längtar efter att få mysa med honom hela kvällen. Han ville inte gå till jobbet imorse i det hemska snöblandade regnet, usch! 
Till top