Shhh....

Oförglömligt / Permalink / 0
Sitter just nu i vardagsrummet och försöker vara så tyst som möjligt så jag inte väcker Andrew. Han var nämligen i London igår på en spelning som varade till fyra på morgonen, med John. Så de gick bara runt i London efter det tills de kunde ta ett tåg hem, så han har varit vaken i över 24 timmar och kom trött in genom dörren runt 9 imorse (då har tokstollen gått från stationen dessutom, en trevlig 45 minuters promenad hem!). Jag hade inte gått upp ännu så ha kom och lade sig och myste med mig en stund. Han var så söt och sömnig. Plötsligt säger han "När jag inte sett dig på en dag så ger det mig tid att sakna dig, och när jag ser dig igen så kommer jag ihåg hur du är". Haha, så gulligt sagt av min över-trötta pojkvän!

Nu ska jag strax iväg till affären i min nya långa kjol som jag älskar, och köpa lite frukost och middag till ikväll. Tror det bli lamm ikväll minsann! Kanske med potatisgratäng?
Till top