Jobb jobb!

Oförglömligt / Permalink / 0
Sitter vid tillfället i vårt vardagsrum och har precis tititat klart på senaste avsnittet av Grey's Anatomy. Nu är det ett vetenskapsprogram på tv jag glor på. Andrew är i London med John, dom är på konsert och kollar på Queens of the Stone Age. Roligt för dom att umgås! Lustigt hur jag kan sakna någon som jag träffar varje dag. Tyckte först det var skönt att ha lägenheten för mig själv en stund, men nu önskar jag att han var här och myste med mig! 
 
Jobbar 6 dagar den här veckan. Är i vanliga fall ledig imorgon men det är min tur att ta en Söndag, så det är bara att bita ihop. Är ledig igen på Onsdag. Idag, eftersom vi bara hade två av fem chefer (en jobbar nattskift fram till jul, och två andra hade semester den här helgen) så fick jag hoppas in och styra stället en del. Det har jag gjort ganska mycket på senaste tiden ändå, men idag sa min chef att jag hade gjort riktigt bra ifrån mig och att han var jätteimponerad. Han ska säga det till vår chef på Måndag också som inte var inne idag. Riktigt kul att höra, det är inte ofta man får höra sådan positiv feedback så det gav mig en riktigt kick. Det är kul att dom litar på mig att jag kan göra ett bra jobb när dom inte kan vara där! 
 
29 dagar kvar!!! 
Till top