Mardröm

Oförglömligt / Permalink / 0
Hade så fruktansvärt svårt att sova igårnatt, och jag skulle upp så tidigt också! Började jobbet halvåtta. När jag tillslut somnade drömde jag en fruktansvärd dröm. Jag hade en hjärntumör och jag skulle dö precis vilken dag som helst. Jag och Andrew åkte hem till Sverige för att vara med mamma och pappa tills jag dog. Pappa försökte muntra upp mig med att ta med mig och åka vattenskidor... haha! Men mest låg jag i soffan med Andrew som höll om mig och grät. Så kände jag att jag hade svårt att andas och kände mig så svag. Då visste jag att jag nog inte skulle överleva en dag till. Jag fick sådan panikångest, grät och grät och skrek till mamma: "mamma jag vill inte dö!" och mamma grät också och kunde inget göra.
Jättejobbigt verkligen! Kändes så himla verkligt. Jag vaknade ett par gånger och kände sådan fruktansvärd lättnad, men när jag somnade om så fortsatte bara drömmen, usch. Vilken lättnad när jag till slut vaknade på morgonen och drömmen var över. Tur att man har en underbart söt pojke bredvid sig som man gosa med för att känna sig bättre!

Har i alla fall fått ledigt för jul av min chef, så himla skönt! Men har inte bokat biljett ännu eftersom jag väntar på att Andrew ska se om han kan få ledigt. Han måste söka om ledighet genom något himla datorsystem dom har på jobbet, han sökte det idag så får vänta och se. Om han inte får ledigt bokar jag biljett för mig själv, och jag förväntar mig detta eftersom det är svårt att få ledigt över jul när man jobbar i affärer som vi gör. Men vi får se, man vet ju aldrig! Vore ju underbart roligt att visa honom en riktigt Svensk jul!
Till top