Sex stycken September

Oförglömligt / Permalink / 0
Tänkte gå tillbaka lite i tiden, göra som Niotillfem och visa er sex stycken September (eller så nära September jag kunde hitta haha) 
 
År 2012 såg jag ut såhär: 
 
Jag hade precis fyllt 24 år och jag hade massor med vänner som kom för att fira det: 
 
 
Plus att det var i September förra året som jag och Andrew hittade vår fina, fina lägenhet. Vi flyttade in den första Oktober och Andrew hade köpt blommor åt mig och bubbel: 
 
 
 
 År 2011 Såg jag ut såhär: 
 
 
Jag och Andrew had precis firat ett år tillsammans, och jag bodde i Oxford med farmor och farfar. Jag åkte ner till Portmsouth i September för första gången sedan examen för att fira Martins födelsedag. Var en rikitigt rolig kväll med många vänner: 
 
 
 
 
År 2010 såg jag ut såhär: 
 
 
Jag, Ellie och Jenny åkte till Kos i en vecka (bilden ovan är tagen från den underbara semestern!). Men viktigast av all, var att jag och Andrew precis hade träffats och blivit ett par: 
 
 
 
 
År 2009 såg jag (och Zola) ut såhär: 
 
 
Hade precis flyttat tillbaka till Portsmouth, jag hade ingen dator eftersom den hade gått sönder, men jag fick en ny skickad ett par veckor efter jag flyttat. Jag flyttade in i ett nyss hus med Amy och två till personer jag inte längre pratar med haha. Såhär såg mitt rum ut då (så jävla fult haha!) 
 
 
 
 
År 2008 såg jag ut såhär: 
 

Jag flyttade till Portsmouth, England med Annika för att börja på Universitet. En av de första festerna vi gick på (bland väldigt, väldigt många fester...) var smurf-festen!! Jag valde den här bilden för det är allra första bilden jag har av Andrew. Två år innan jag träffade honom, det är hans arm man ser i bakgrunden som tar ett kort. Man kan se hans ansikte också, så roligt haha! 
 
 
 
 
 
År 2007 såg jag ut såhär: 
 
 
Och jag, Emme, Annika och Adrien var i Frankrike i nästan två veckor! 
 
 
 
 
Till top