I'm talking here and now

Vardag / Permalink / 0
Varit ute på ännu en springtur! 5.1 kilometer på 37 minuter. Sprang mycket mer den här gången än mina tidigare springturer. Sprang nog ungefär halva vägen om inte mer faktiskt? Var tvungen att gå på ett ganska långt stycke där fotleden var så lerig så jag hade ramlat om jag hade sprungit. Men är så himla nöjd ändå!! Fem kilometer på 37 minuter då jag inte ens kunde springa hela vägen, och detta är vaddå? Min sjätte springrunda? Är super stolt! Kom hem och gjorde 100 situps och annat kul. Vägde mig i Fredags också och har gått ner 4.7 kilo nu på tre veckor. Är så himla nöjd och glad!

Idag är vädret inte det bästa, men jag är glad ändå eftersom jag har två veckors ledighet nu! På onsdag ska jag åka till Milton Keynes och tillbringa dagen med Kat, har inte sett henne på så himla länge så det ska bli jättekul! Och på Lördag ska jag till London och sova över hos Ellie. På påskhelgen kommer John, Rebecca och Jason (John och Rebecca är Andrews gamla housemates som han bodde med alla tre år på Universitet, och Jason är Rebeccas pojkvän). Jag har inte sett dom sedan min födelsedag så det ska bli roligt!
Till top