Nyttiga recept?

Hälsa, Mat, Träning / Permalink / 0
Nu har jag varit ute och sprungit igen! Hade verkligen ingen lust och min ben gjorde ont. Måste verkligen gå till läkaren om det snart alltså, dumma platta fötter!! Har i all fall en remiss så ska ringa snart. Men jag sprang i alla fall i fem minuter, sedan gick jag i fem och sprang fem minuter igen. Sprang sammanlagt 15 minuter och gick resten av tiden. Mina ben gjorde för ont att springa igen, men det är ju bättre än ingenting! Gjorde situps och sådant när jag kom hem också på min nya matta! 
Även om jag inte hade någon lust och inte kände mig speciellt positiv så är jag glad att jag gjorde det i alla fall. 55 minuter av promenad och springande är ju mycket bättre än att inte göra någonting! 

Har letat upp lite hälsosamma recept online också och planerat dom nästa fyra middagarna, så ska snart till affären för att köpa lite ingredinser. Är det någon som har tips på bra hemsidor med bra, hälsosamma recept som faktiskt smakar gott? Mycket online verkar så smaklöst, och jag tycker att bara för något är nyttigt behöver det inte smaka tråkigt liksom! Har ju några recept i alla fall. Ska göra en svamp risotto ikväll med lite kyckling, mums! 
 
Idag är det varmt ute även fast solen är bakom molnen. Runt 20 grader varmt, skönt. Annars händer det inte mycket. Är mycket på jobbet just nu vilket är ganska stressigt, men jag jobbar bara tre dagar till sedan har jag två veckors semester och jag ska inte tänka på jobbet en enda sekund haha! Ska träffa kompisar och springa mer och bara njuta. Gött!! 
Till top