Springa för välgörenhet

Vardag / Permalink / 1
Så jag funderar på att anmäla mig till ett 5 kilometer lopp för välgörenhet! Den går av stapeln den 20e Juli här i Reading och är för tjejer. Tror det kan vara en jättebra motivation för att fortsätta mitt springande. Jag satsar just nu på att springa 5 kilometer under 30 minuter. HItills har jag gjort det på 33 minuter, så det tar nog inte så många springrundor till innan jag klarar det! Loppet heter Race for Life och man kan gå om man vill, men jag ska ju givetvis satsa på att springa det så fort jag kan, annars är det inte mycket av en morot haha! 
 
På Onsdag får jag lön och då ska jag köpa ett par nya löparskor! Ska till en riktigt fin och bra Reebok affär som precis har öppnat i köptcentret där jag jobbar, så ska se om dom kan hjälpa mig att hitta ett par ordentliga bra skor. Så himla kul! 
#1 - - Emelie:

Do it!!! :D

Till top