Inte bloggat på ett tag!

Vardag / Permalink / 0
Oj, nu har jag inte bloggat på ett bra tag! Nu är det i alla fall December och julstök är i full gång! Har köpt en del julklappar och väntar på att vår julgran ska levereras så vi kan dekorera den. Andrew köpte en ny TV i Fredags!!! Det var Black Friday så då fick man mycket rabbatt. TVn kom i alla fall igår, och det är en 47 tum LG. Jättefin! Skönt eftersom vår gamla TV var Andrews föräldrars gamla TV som vi fick när dom köpte ny, så det var på tiden att få ny haha! 
 
Annars då? Jag har blivit supervisor på jobbet, så jag är en chef nu. Det är gött, men har inte skrivit på papper ännu så jag får fortfarande inte betalt för den positionen fast jag har haft den i fyra veckor nu. Ska tjata på min chef idag, för det är inte rättvist. Jag jobbar varannan Söndag för tillfället vilket betyder att varannan vecka jobbar jag sex dagar med bara en dag ledigt. Det börjar bli lite tröttsamt, men det är bara tills jul. Jag är ledig på julafton och juldagen, så jobbar jag annandag jul och så är jag ledig på helgen igen, härligt. Inte så farligt ändå! Men annandagen kommer suga att jobba haha! 
 
Nu ska jag i alla fall strax iväg till jobbet, hoppas alla mår bra! 
Till top