Ämne ett: en låt jag kan hela texten på

Musik, Oförglömligt / Permalink / 0

Jag kan texten på den här låten eftersom det är min och Andrews låt (det bestämde jag, haha). Det är "vår låt" eftersom vi träffades på bion. Vi städade salongerna tillsammans efter Shrek och den här låten spelades precis i slutet av filmen, när textern rullade och vi började städa. Kan inte påstå att det är en låt jag lyssnar på speciellt ofta, men det är ett fint minne.   
 
Golden leaves looked brown to me, the world had less color without you
Shapes in the sky, looked plain to my eye, the world had less color without you
I know pleny' of people with eyes closed
They don't see you like I do
Darling I do

Notes on the keys, meant nothing to me
The world didn't sing without you
Birds in the trees, felt sorry for me
The world didn't sing without you
Without you

I know pleny' of people with eyes closed
They don't see you like I do
Darling I do, darling I do, see you
 
 
Landon Pigg  & Lucy Schwartz  - Darling I do
Till top