Åska, fotboll och sommar

Vardag / Permalink / 0
Oj, nu har jag inte skrivit på ett tag här. Det har väl inte hänt så mycket. Efter vår semester har jag kommit igång ordentligt med springandet igen och när jag får lön ska jag faktiskt gå med i gymmet, vill träna mer nu och trappa upp det en del. Jag känner att det inte räcker med att springa två gånger i veckan, men mina ben gör för ont efter jobbet för att springa- men då kan man ju gå till gymmet! Så det blir kul tror jag, jag vill också lyfta vikter så jag kan bygga upp lite muskler. 

Häromdagen hade vi ett himla åskoväder föresten, har aldrig sett liknande! Lyckades fånga några blixtrar på bild! 


Annars är det ju mycket fotboll på tv just nu, synd att inte Sverige är med i VM iår! Men det går ju inte speciellt bra för England tyvärr, förlorat båda matcher ci spelat nu, och ända sätter för oss att gå vidare är om Italien vinner båda sina matcher nu. Vi går väl se! Och Andrew som köpt ny England tröja och allt! 

Jag åkte till Leeds i Tisdags kväll, tog 4.5 timmar med tåg. Bodde på hotell vilket var trevligt. Det var med jobbet jag åkte, vi fick lära oss massor om Beats hörlurar. Det var riktigt kul faktiskt! Kom hem på onsdag kväll runt halvnio, och jag var ledig igår istället vilket var skönt. 

Men idag jobbar jag. Och idag är det ju midsommarafton. Åh vad jag önskar jag kunde fira ordentligt. Är ju verkligen en av dom bästa dagarna på sommaren tycker jag! Är alltid så himla kul. Såhär glad i alla fall att jag och Andrew åkte för ett par år sedan, och det var en himla rolig dag och kväll! Får åka nästa år alltså! 

Till top