Viktnedgång!

Träning / Permalink / 1
Lade upp denna bilden på instagram häromdagen men tänkte visa er också! Jag började springa och äta bättre för 14 veckor sedan och jag har sammanlagt gått ner 9.8 kilo nu. Hittade en bild från nyårsafton och jag tycker det är en skillnad på mitt ansikte redan vilket gjort mig glad! Jag är nöjd med takten på min viktminskning också, är otroligt viktigt att inte gå ner för fort så man förlorar så lite muskler som möjligt. Lite muskler förlorar man ganska normalt när man gå ner i vikt, det är svårt att undvika. Men genom styrketräning och att äta tillräckligt och sakta gå ner, ska det gå bra! Vill ju inte alls förlora muskler, för då måste jag äta mindre och jag älskar mat haha! Ska gå med i gymmet på måndag när jag får lön så jag kan få igång ordentlig styrketräning, ser verkligen fram emot det! 

Och tack Emelie för din kommentar på din blogg, ditt stöd har verkligen varit motiverande! Och vi kan stötta varandra från olika länder på våra träningsdagarna, det känns bra! 



#1 - - Emelie:

Det var så lite! Kämpa vidare! Du är grym!

Till top