Amazon

Vardag / Permalink / 0
Jag fick ju ett Amazon presentkort på 20 pund av Andrews föräldrar i julklapp, och det har jag spenderat 10 pund av på böcker på min kindle. Men idag spenderade jag resterande på en träningsmatta och ett träningsarmand för min iphone! Hittade alltså båda för ca 100 spänn, och det kostade ju mig ingenting. Kan man inte klaga på! Nu är det bara att vänta på att det ska komma i posten då, det är väl det jobbigaste när man köper saker online, att man måste vänta. Jag köper sällan grejor online, men ibland är det enda stället att hitta saker på!
 
Jag har ett träningsarmband för min gamla ipod men batteriet börjar det gå utför nu alltså. Inte så dåligt ändå, tror jag haft den i typ åtta år eller så? Men vill kunna använda mobilen eftersom jag har stegräknare på den också, och mer musik hehe! 
Till top