Det går undan!

Vardag / Permalink / 0
Igår var det dags att väga mig och vet ni? Vågen visade faktiskt att jag gått ner 2 kilo. Nu är det ju så att förra veckan då jag vägde mig så gjorde jag dumt nog det på kvällen, och igår gjorde jag det på morongen. Så skillnanden är nog egentigen 1 kilo, som faktiskt är bättre eftersom man egentligen inte ska gå ner mer än ett kilo i veckan. I vilket fall som helst så är jag grymt nöjd! Det enda jag gjort är att sluta äta skit och att röra lite mer på mig än vanligt. Känns sjukt bra! Jag hoppas på en till springtur imorgon men det ska spöregna typ hela dagen så får vi så om det lättar lite på regnet. Kanske kan prova på gymmet annars, det kostart tydligen 5 pund per gång om man inte vill bli medlem. Kan ju vara bra att betala för några enstaka gånger för att se om man tycker om stället, snarare än att bli full medlem ett helt år och betala för ett gym man inte använder? 
 
Idag fick Andrew sin PS4 så det sitter han och spelar nu. Jag ska surfa runt på nätet en stund, dricka te och läsa. Har också gjort en god fruktsallad som belöning för att jag gjort ett bra jobb den här veckan och gått ner i vikt! Annars vill jag inte äta alltför mycket frukt eftersom det faktiskt intehåller mycket socker också, och man får samma näring från grönsaker. Men det är ju gott, så man får unna sig! Bananer är ju bra för energi också! I min fruktsallad har jag kiwi, mango, jordgubbar, apelsin och vindruvor! Mums! 
Till top