Ny frissa!

Vardag / Permalink / 3
Idag är jag ledig och jag åkte in till stan och klippte mig! Det blev kortare och uppklippt. MItt hår hade blviit ganska så långt och det kändes så tungt och jag fick massor med knutar i det hela tiden, så jobbigt. Jag hade tänkt skaffa lugg igen men när jag pratade med frisören kom vi överens om att göra en snedlugg istället och det är jag ganska glad över. Kanske gör på lugg igen nästa gång jag klipper med. Det är så jobbigt att hålla på med den liksom. 
 
Idag är ännu en fin dag, det var nämligen fint väder igår också. Så skönt, kan nog nästan säga att våren är här nu. Blommor är överallt och solen tittar fram och det är rätt varmt. Hoppas bara det inte vänder och man plötsligt får frost, är så trött på skitväder nu!
Snabb web cam bild så ni kan se nya frissan! 
 
#1 - - Annika:

Snyggt!! Ditt hår ser så himla blankt o fräscht ut!! Mitt är bara torrt o trist! Haha

#2 - - Emelie:

SNYGGT! :D

#3 - - Mamma:

Jätte-fint! Kram!

Till top