Överraskningsfontän!

Vardag / Permalink / 0
Jag och Andrew hade precis ätit lunch (morotssoppa!) och det är så fint väder idag så vi hade balkonen öppen. Jag hör ett konstigt ljud utanför, som om det är en massa vatten någonstans. Låter som ett vattenfall. Så är det en massa barn som skriker och skrattar. Jag tittar ut, och ser detta: 
 
 
Andrew och jag bestämmer oss för att ta en närmare titt. Det var massor med vatten överallt på trottoaren och folk höll på att flytta deras bilar och sådär. Massor med barn sprang runt och skrattade och skrek. En person körde sakta igenom "fontänen", tror han ville ha en gratis bil tvätt jag! haha! 
Såhär såg det ut på närmare håll: 
 
 
Som tur var så kom ju brandkåren! 
 
 
Dom ordnade detta riktigt snabbt alltså: 
 
 
Klart! Men blött: 
 
 
 
 
 
 
Till top