Sommar känsla!

Vardag / Permalink / 0
Idag kom våren med stormsteg! Det var nog runt 20 grader mitt på dagen, så himla varmt och skönt och inte ett moln på himlen. Hade på mig jeansjackan idag och blev för varm i den när jag och Andrew gick in till stan. Påskliljor och massor med andra blommor fanns överallt och jag blev så glad! Det har varit så himla trist väder hela vintern med alldeles för mycket regn. Det var riktigt skönt med sol och värme. Tydligen ska det fortsätta på detta viset resten av veckan så det ser jag fram emot. Får hoppas att det är fint väder när jag har semester om en månad också! 
 
Som sagt så gick jag och Andrew in till stan och köpte världens godaste hamburgare från Five Guys. Det är en Amerikansk hamburgekedja som bara nyligen öppnat ett par resturanger i England. Och dom serverar dom godaste hamburgarna jag någonsin ätit. Det går inte ens att beskriva. Det är lite dyrt, men så himla värt det. 
 
Sedan gick vi runt i parken en stund som had lockat till sig massor med människor som satt på gräset och åt glass. Vi bestämde oss för att gå till ett cafe och köpa smoothies. Mums! Sedan åkte vi hem och satt på balkonen i typ en timme. Jag läste min bok och Andrew spelade spel på sitt PS Vita. 
 
Vi firade lite igårkväll eftersom Andrew hade en intervju på sitt jobb i Torsdags för en befodran och igår fick han reda på att han fick jobbet! Det var mycket goda nyheter, speciellt eftersom han hade tyckt att det inte hade gått så bra på intervjun, men han var nog mycket bättre än vad han trodde. Jag lagade i alla fall en poussin var med potatis i ugn (bästa), ärtor och sås. Så hade vi lite bubbel och vin och öl också. Jättemysigt. Så var det ju helt underbart att vakna till detta otroliga väder imorse, med solen strålande in genom persiennerna.
 
Till top