Springtur :)

Trevliga dagar / Permalink / 1
Idag tog jag min första riktiga springtur på väldigt länge. Jag bestämde mig för att börja väldigt mjukt och försiktigt. Det är viktigt att man inte tar ut sig själv för tidigt och det ska heller inte vara för svårt, man måste njuta av sin springtur och känna att man klarar det, annars gör man det inte igen. Jag gjorde enkla intervaller helt enkelt. Jag promenerade i fyra minuter och sprang en minut. Detta gjorde jag i ca 40 minuter! Var jättekul faktiskt. Kände mig så himla bra efteråt. Har verkligen saknat den där känslan! Gjorde 50 situps när jag kom hem och patetiskt nog 15 sekunder av plankan haha! Får hoppas den tiden går upp en aning!! Gjorde också sådana benlyft när man ligger på sidan och lyfter ett ben sakta i luften och tar sakta ner det igen. Gjorde 40 sådana (20 på varje ben). Minns hur jag och Annika brukade ligga på mattor på gymmet på grennaskolan och göra massor med sådana haha! Tror jag ska gå och kolla på gymmet lite senare och fråga hur mycket det kostar. Vill ju egentligen börja lyfta vikter också! 

Både jag och Andrew är lediga idag, vi får se om vi hittar på något skoj! 
#1 - - Emelie:

Fan va bra du är! Hör av dig till mig när motivationen tryter så peppar jag dej :D Jag själv behöver nog en spark i arslet. hahaha

Till top