Sprungit igen woho!!

Trevliga dagar / Permalink / 1
Hej alla glada! Och ledsna med för den delen hehe! 
Idag varknade jag runt halvnio och jag gick ut och sprang innan frukost igen. Hade verkligen ingen lust men tvingade mig själv, och det var roligt när jag väl var där! Men mina ben kändes tunga som bly. Jag ökade min springtid till 2 minuter, men gick fortfarande i tre minuter. Körde på en timme den här gången! Gjorde situps och sådant när jag kom hem också, skönt. 

Idag fick Andrew lön och han ska bjuda mig på lunch säger han, så vi ska strax in till stan. Han är nämligen ledig idag också! Han sålde nyligen sin gamla iPad, och så köpte han en ipad mini istället så han ska plocka upp den också. Myckt leksaker för honom den senaste veckan. Han kommer ha mycket att göra mellan sin PS4 och iPad mini haha! 
#1 - - Emelie:

SJUKT bra gjort!
Har själv några sista gravidtetskilon jag vill bli av med för att komma i mina gamla jeans.. Typ fyra kilo. Känns så jävla tråkigt att behöva slänga ett tiotal jeans..
Äter nyttigt och motionerar regelbundet. Har gått ner 1 kilo på 20 dagar. hahaha. Men långsamt är ju bra med :D Har ett mål till 7 juni då vi ska se Håkan i Göteborg! Ligger liiiite efter i planen. Men det går framåt! Woho! Fortsätt kämpa!

Till top