Det verkar ha löst sig!

Vardag / Permalink / 0
Vår hyresvärdinna har sagt till mig att inte ha panik och vi får stanna tills på lördag haha. Det kan hända att en kvinna dyker upp imorgonbitti ändå för att försöka checka ut oss eftersom hon kanske inte får meddelandet i tid. Men då ber vi henne artigt att gå. Kan hända att hon inte tror på oss, men hon kan inte göra något enligt lag ändå och vår hyresvärdinna har sagt att vi får stanna så det måste vara lagligt bindande. 
 
Hon har dessutom sagt att vi inte behöver bry oss om hyra för dom extra fyra dagarna vi stannar. Känns skönt, eftersom det kostar oss så sjuk mycket att flytta. Tack vare mormor har jag kunnat betala för min del dock. Ska in på kontoret imorgon och betala resten. Alla våra referenser bör gå igenom imorgon dessutom, har gett dom alla detaljer dom bör ha. Hade lite problem idag med att bevisa min gamla adress innan denna, men banken skrev ut något åt mig så förhoppningsvis ska det inte vara något problem. Vi har skrivit på kontrakt nu elektroniskt och det har skickats iväg, så om allt går vägen imorgon så ska vi få flytta in i lägenheten på Fredag klockan tolv!! 
 
Sedan på kvällen ska jag och Andrew på bröllopsfest haha. Jag blev injuden bara härom dagen eftersom någon annan inte kunde komma och då frågade dom Andrew om han ville ta med sig mig. Jag känner inte en kotte men bröllop är ju så kul! Förhoppningsvis är vi inte för trötta efter flytten! Plus att jag börjar jobbet halvåtta nästa dag haha! 
Till top