Bror på besök!

Vardag / Permalink / 0
Nu är ju brosan här på besök och det är ju trevligt. I tisdags kom han, och vi slappade på kvällen. På onsdag var jag ledig så då gick vi runt i stan och shoppade, han köpte en klännig åt mig på h&m, lite halvkass bild men såhär ser den i alla fall ut när jag provade den i omklädningsrummet: 
 

En slags klänning jag i vanliga fall in går för, men jag gillade den! 
I Torsdag och fredags jobbade jag sent, så då fick Daniel hitta på grejor själv. Han köpte bland annat nya skor itll sig själv. Igår slutade jag klockan fyra och då åkte jag och Andrew in till jobbet efter han slutat på kvällen och mötte upp Daniel och lillayster som fyllde 25 i fredags - grattis!! Vi tog några drinkar och åt middag på en resturang som heter Fable. Pinsamt att min stol faktiskt gick sönder när jag lutade mig ner för att lägga ner min väska, jag ramlade på golvet och allt, men man kunde ju bara skratta åt det! Dom tog inte betalt för min drink i alla fall och slog av 25 pund från räkningen så det var ju bra. Lite pinsamt bara, men Vickan fick sig ett rejält skratt så det var ju bra! 
 
Idag är jag ledig och vi har bara slappat idag. Står just nu en kyckling i ugnen och potatisen ska strax in också, mums! Mindre än tre veckor kvar tills vi åker till Barcelona, woho!!!! 
 
Till top