Glossybox

Vardag / Permalink / 2
Förra månaden då jag läste Sandra Beijers blogg såg jag att hon fått något i posten som heter Glossybox. Jag blev lite nyfiken och började göra lite research. Det är en låda man får en gång i månaden som inehåller fem olika skönhetsprodukter, mestadels i ministorlek men man får faktiskt normala storlekar ibland också. Min Juli låda fick jag på en gång, eftersom jag köpte i slutet av månaden. Den hade franskt tema och inehöll en jättefin necesseär, en parfym, två ansiktskrämer och läppbalsam med smak av cupcakes. Jättefint! 

Augustilådan kom i Måndags, och jag tänkte visa er: 
 
Det blev en intimtvål, en ansiktstoner, rouge, ögonfrans primer och ett läppstift!! 
Lådan kostar 10 pund, men man måste betala posten också så det blir runt 13 pund i månaden för saker som kostar mycket mer än så. Än så länge, med två lådor, är jag supernöjd. Jag vet inte om det är en sådan grej man tröttnar på kanske efter några månader och slutar, men det är ett kul sätt att prova på nya produkter. Till exempel hade jag aldrig köpt en rouge i den färgen i normala fall men jag har provat den nu och tycker om den jättemycket! Ögonfransprimern har jag provat en gång nu men vet inte om det gör så stor skillnad? Tror jag ska prova på ett öga bara så man kan jämföra och se om det är värt att ha en haha! 
 

 
#1 - - Moa:

Åhh vill verkligen testa glossybox! :)

#2 - - hmle. None:

Åh vilken grej, flaskan med trälock är för övrigt kanske den bästa jag sett.

Till top