Så mycket att se fram emot!

Vardag / Permalink / 0
Alltså jag blir galen, jag har så mycket att se fram emot vilket är underbart roligt såklart! 
På lördag ska vi ut och äta på resturang för att fira Andrews pappa som fyller år idag, vi ska till ett ställe som heter Zero Degrees i Reading som gör jättegoda pizzor och har ett eget ölbryggeri så dom har lite annolrunda ölsorter vilket är kul. Synd bara att jag jobbar Söndag igen, två på rad - suck! 
 
Den fjärde Augusti kommer brorsan och hälsar på en vecka! Kul! Tror vi åker till London på helgen för att fira Vickans födelsedag också den 7e, eller 8e? Måste prata med henne om det haha! Syskon reunion haha!  
 
Sedan är det ju MIN födelsedag den 29e! Imorgon när jag kommer hem från jobbet ska jag och Andrew boka en semester... till Barcelona!!! Woho!! Fem nätter ska vi iväg, så vi åker sent fredagen den 28e efter jobbet så kommer jag vakna på min födelsedag mitt i Barcelona. Alltså. LÄNGTAR. Har hittat flera 5 stjärniga hotell för under 500 pund, det inluderar flyg. På måndagen den 31a augusti firar vi dessutom 5 år tillsammans så då passar det väl att man bor i fem stjärnigt eller?! haha! Har aldrig varit i Spanien förut, så Barcelona är nog en väldigt bra plats att först besöka. Då får man stad men också sandstrand vid havet. Härligt! 

Så kommer vi hem från Barcelona, och helgen efter det kommer ju Emelie och Andreas och hälsar på!! Dom ska bo ett par nätter på HIlton Hotel och det vet ju min familj hur sjukt nära det hotellet är där vi bor, är ju i princip vår granne och ligger i samma område, så det är perfekt! Så stannar dom hos oss en natt också. Vi ska ju givetvis åka till London en hel dag, har sakta men säkert börja planera en bra dag. Ska man göra London på en dag måste man ha det ordentligt planerat, annars riskerar man att bara gå runt och inte göra något egentligen haha! Men har några planer och det är baserat på vad Emme och Andreas vill se och göra medans dom är här. Ska bli så himla himla kul. Ska också ta dom till Five Guys Burgers and Fries på söndagen i Reading, då kan vi gå runt och shoppa lite också och så en liten pubrunda hehe. Tror det blir en mycket trevlig helg! 
 
Så har Andrews föräldrar bokat en villa i Grekland åt oss alla sex (hans föräldrar, mig och Andrew, hans syster Sarah och hennes pojkvän Daren), och den ser ut såhär: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Evighetspool! Woho! Detta är inte för ens i MAJ, men skönt att det är bokat. Tre stora fina dubbelsovrum i huset också så vi alla får en dubbelsäng! Väntar nu bara på att budgetflygbolagen ska börja sälja biljetter för Maj. Försöker att inte bli för uppspelt över detta eftersom det är så långt bort haha, har ju jul och påsk emellan haha! 
 
 
 
Till top