Helgplaner!

Vardag / Permalink / 0
Har varit en del att göra på jobbet så dom senaste två dagarna har gått fort! Jobbar till fyra imorgon och efteråt ska jag och Andrew på bio och se den senaste Avengers filmen. Efteråt ska vi äta på Nandos- kyckling mums!! 

På söndag ska jag till London igen för att springa The Colour Run med några kompisar. Ska bli kul! Vi kommer bli så färgglada haha! 

Köpte förresten lite Svensk mat från ocado häromdagen: 

Så gott med falukorv! Jag gjorde korvstroganof igår men den blev inte ös god usch! Tror det är för att jag bara hade grekisk yoghurt hemma så använde det istället för créme fraiche/grädde.  Det blev inte lyckat! Synd! Men använde i alla fall bara halva korven, så får hoppas jag lyckad laga något godare nästa gång haha! 

Leverpastej på knäckebröd är förresten underbart gott ju! 
Till top