Äntligen ledig!

Vardag / Permalink / 0
Nu kan jag för en gångs skull njuta av en fredagkväll, för jag har en ledig helg! Fast istället för att ha jobbat fem dagar på rad som vanligt folk har jag precis gjort 8 dagar på rad. Det gick förvånansvärt bra ändå, kändes inte direkt som åtta dagar även om jag varit ganska trött. Men kan inte riktigt slappna av eftersom halvmaran ju är på Söndag. Alltså. Det kommer gå SÅ dåligt. Men jaja, sånt får man ta! Får försöka göra mitt bästa helt enkelt. 
 
Farfars födelesedag är snart, och då verkar det som mamma och pappa kommer över från Sverige, och Vickan från London. Trevligt!! 
 
Har bokat några veckor ledigt på jobbet. Jag får 32 dagar per år, men några av dom dagarna är "bank holidays", så det blir väl nog närmare 28 dagar som jag kan ta fritt, kanske mer. Ändå bra ju! Blir alltid förvånad över hur många dagar jag egentligen får varje år haha, har alltid minst en vecka över att ta efter nyår. 
 
Har köpt Now TV nu också, vilket bara kostar 70 kronor i månaden vilket betyder att vi får typ alla program som Sky har - med andra ord kan jag se nya Game of Thrones säsongen utan att ladda ner på datorn. Gött! Har massa andra bra tv program också, så det blir en bra kombo med netflix. 
 
Önska mig lycka till på Söndag, behöver verkligen det haha! 
Till top