Bröllopsfeber!

Vardag / Permalink / 0
I Juli ska ju jag och Andrew på bröllop i Sverige, Ingrid ska gifta sig! Ska bli så himla kul, ser verkligen fram emot det. Jag har letat klänningar som attans, och jag hittade en helt underbar hemsidasom säljer fantastiskt fina klänningar för rimligt pris. Jag hade bestämt mig för en jättefin marinblå klänning, och har vetat i ett par veckor nu att på löning ska jag köpa den. Den kostar £66.99 och är så fin! Förra veckan märkte jag att storlekarna började försvinna, och inte kommit tillbaka. Dom senaste dagarna har bara storlek 14 och 16 funnits och jag är storlek 14. Igår när jag kollade hade storlek 14 försvunnit också, nej!!! Jag blev så ledsen för det verkar som dom inte skulle komma tillbaka. MItt sista hopp var att kolla House of Frasers hemsida, som jag visste sålde klänningar från dom. Jag hittade exakt samma klänning, dom hade åtta kvar av storlek 14 och dom hade rea på den så den kostade £53.45 istället!!! Hur glad blev inte jag?! Jag vågade inte vänta två dagar till löning, så jag slängde det på kreditkortet - kan ju betala tillbaka det på Fredag redan. Plus att jag kan hämta klänningen imorgon från affären, så ska hämta den efter jobbet, woho! Hoppas verkligen den passar!!! Så här ser den ut i alla fall: 
Alla kommentarer om klänningen på hemsidan säger att den är mycket finare i verkligheten och blåare, dom har en bild på den då den var i en tidning och där kan man se att färgen är starkare: 
 
 
Andrew fick idag dessutom meddelande från sin kusin att hon vill ha vår adress för hon ska bjuda oss på hennes bröllop nästa år, som ska vara i... GREKLAND! WOHO!! Så himla kul! Vi tar tillfälle i akt och gör det till en 10 dagars semester eller något tror jag. Så fort vi får inbjudan är det lika bra att börja kolla på flyg, så fort vi hittar något billigt är det bara att boka egentligen. Jag älskar bröllop!! 
Till top