Emme och Andreas på besök!

Vardag / Permalink / 2
Äntligen ska ni få se dom bilder jag har lovat sedan September då Emme och Andreas kom över en helg. 
 
Första kvällen åt vi en god middag på Las Iguanas - en av min och Andrews favoritresturanger! God Sydamerikansk mat där. Här är våra långa, smala, brunhåriga män med glasögon haha! 


På Lördagen jobbade Andrew. Så jag tog med mig Emelie och Andreas in till London och vi tog en ganska lång promenad! Här är St Paul's Cathedral! 

 Emelie och Andreas vid St Paul's Cathedral 
file:///Users/challe/Desktop/DSCF1502.jpg
Fina Emelie 

 
`The Thames och Tower Bridge i bakgrunden (ofta tror folk det är London Bridge, men så är det allså inte!)


Snyggisar 

Vi hittade en grym bar i solen vid Thamsen där dom hade solstolar så stora dom var i princip sängar! 
 
 En liten del av Rivieran i London. Jag sa jag tyckte det kändes som jag var utomlands. Emme och Andreas var ju utomlands, haha! 
 
Bästis <3
 
 Vi åt Fish and Chips till lunch - gott! 
 
 Jag drack en Crabbie's ginger beer- älskar den, så god!! 
 
 Och här är Emme och Andreas framför The London Eye! 
 
Ja, det var sista bilden jag tog! Tog inga bilder alls från Söndagen då vi gick runt i Reading. Glömde till och med ta kort på när vi åt Five Guys - och det är ju oftast ett minne man aldrig glömmer eftersom det är världens godaste hamburgare haha! Hur som helst, så var det en jättefin helg som gick alldeles för fort. Hoppas vi kan göra det igen någon gång! 
 
#1 - - Emelie:

Ja det va en så himla bra helg! Kommer aldrig glömma rivieran, hamburgaren och när vi spelade GTA hahahaha

#2 - - Emelie :

Och TACK för att du visade oss runt och för att vi fick sova hos er!

Till top