Glossybox Oktober

Vardag / Permalink / 0
Så var det dags igen, glossybox!!! ÄLSKAR verkligen denna magiska låda som kommer till mig en gång i månaden men fem små presenter. Den här månaden var sjukt bra, kolla vad jag fick: 
 
Nicka K Airbrush blending sponge: Värd £6.50, den fina rosa svampen uppe i vänstra hörnet fungerar jättebra att applicera foundation med! Jag använder normalt mina händer eftersom jag tycker det känns svårare med svampar och sådant, men den här gick jättebra att använda och så slipper jag ha foundation över händerna som jag måste tvätta bort! Gillade den skarpt. 
 
Jelly Pong Pong Play Paint: Aldrig hört talas om detta förut! Den är värd £8.95 och är en väldigt starkt färgad rosa, och man måste använda minsta, minsta, minsta klicken på fingret annars ser man ut som en clown! Man kan använda den på läpparna eller på kinderna som rouge till exempel. Har lite svårt med den nu i början, men är en ganska kul ide! 
 
So Susan light highlighting pencil: Har alltid velat prova env it kajal, och nu fick jag en krämfärgad som jag använt två dagar på rad! Sitter som berget hela dagen vilket jag var väldigt imponerad av. Gör att man ser lite piggar ut, är värd £15. Gillar skarpt! 
 
Lanolips Lemonaid Lip Aid: Läppbalsamet nere i högra hörnet är min FAVORIT i denna månadens glossybox. Jag är så sjukt beroende av mitt vaselin, jag går ingenstans utan det eftersom min läppar blir torra jämt. Tyvärr så lägger sig vaseline bara som ett skydd på läpparna och återfuktar inte läpparna. Detta balsamet är underbart, jag känner hur det går in i läpparna och dom är mjuka och återfuktade. Håller länge och smakar citron, mums! Är värd £8.99 

Talika Photo-Hydra Day cream: Daglig ansiktkräm som tydligen ska reagera med dagsljus för att förstärka eller förlänga återfuktning. Vet inte om det är nonsense, men den är luktar gott och går snabbt in i huden. Gillar den! Den är värd £24.85 
 
Alla produkter i denna låda skulle alltså ha kostat mig £64.29 men jag betalar £10 för lådan, och så typ £3 för att få den postad. Så gött!! 
 
Till top