Romantik

Vardag / Permalink / 0
Förra onsdagen bestämde jag mig för att vara romantisk. Jag var ledig, och Andrew slutade jobbet redan kvart i fyra. När han kom hem hittade han choklad på golvet som ledde till sängen där jag lämnat resten av chokladen och en lapp med instruktioner. Jag lämnade pengar till bussen och bad honom möta mig utanför en affär i stan. Sagt och gjort!han kom in överraskad och undrade vad jag hade planerat. Jag hade bokat biobiljetter! Han hade ingen aning om vad för film vi skulle se för ens den började- Legend, med Tom Hardy om bröderna Kray. Den var sjukt bra!! Efteråt ledde jag honom till Loch Fyne, en fin fisk och skaldjursrestaurang, där jag hade bokat bord. Åt god mat och njöt av varandras sällskap.
Ibland måste man vars lite romantisk tycker jag :) 
Till top