Mitt 2015 i 24 bilder

Vardag / Permalink / 1

Jag och Andrew firade nyår med hans föräldrar och syster och pojkvän i deras gamla lägenhet! 

Min bror kom på besök i januari och vi åt hamburgare! 

I februari gjorde vi inte mycket, Andrew tillverkade en "bio låda". 

I mars sprang jag en halvmara 

Och jag fick en medalj! 

I april var det påsk och då åt vi god mat hos andrews föräldrar. Andrew gjorde servett-kaniner 

I april kom dessutom Ellie på besök och vi drack vin på balkongen 

I maj åkte vi ner till Brighton för att fira Johns födelsedag 

Vi firade med ölpingis. Denna kväll slutade inte så jättebra eftersom Andrew fick jätteont i magen och nästa dag blev han inlagd på sjukhus över natten. Men han blev snabbt bra igen och det var inget allvarligt! 

I juni sprang jag fem kilometer med massa färger! Colour run! 

Det var en superfin dag :) 

I juli åkte jag till London för att fira Ellies födelsedag 

Det var en rolig kväll! Vi åkte och såg på stå-upp komedi. 

Samma månad åkte vi till Sverige och såg fina solnedgångar 

Och så fick vi på Ingrid och Petters bröllop! Så här fina var vi då :) 

I början av augusti kom brorsan på besök igen så vi åkte till London för att fira syrrans 25årsdsg! :D 

Så i slutet av augusti packade vi ett par väskor och drog till Barcelona för att fira min födelsedag och vår femårsdag! 

Här är vi i Barcelona, äckligt kära :P 

I september kom Emelie och Andreas och vi åkte till London! 

Där hittade vi Medelhavet vid Thamsen. 

I oktober klädde jag ut mig till Cruella DeVil för välgörenhet på jobbet för halloween. 

Och i november fyllde den här snyggingen 26 år! 

I December mötte jag upp med tjejerna i London på winter wonderland och vi hade en supermysig dag tillsammans 

Och så kom juldagen som vi firade hos andrews föräldrar! Jag hade ny röd klänning och Andrew borstade tänderna :) 
#1 - - Annika:

Kul inlägg! Jag ska göra likadant!

Till top