Jobb och så!

Vardag / Permalink / 0
Nu har jag jobbat massor på sistone och förut i veckan var jag i Leicester med jobbet. Det var jättekul, lärde mig mycket och fick mycket gratis teknologi (bluetooth sportshörlurar från Monster, Sennheiser hörlurar, skullcandy bluetooth hörlurar, en Marley högtalare och lite annat smått och gott!). Men blev ju så att jag åt väldigt onyttigt och drack rätt mycket vin haha! Fastän jag sa att jag inte skulle göra det innan Grekland hahaha!! Men aja, kul ska man ju få ha! Det betyder att vikten har stått still denna vecka men det bryr jag mig inte om, är så nöjd ändå just nu och känner lite att om vikten vill fortsätta ramla av medans jag äter nyttigt och gymmar så blir det ju bara så naturligt och till slut kommer väl kroppen landa på något bekvämt. Har rätt mycket muskler nu i benen och armarna, så kul att se armarna speciellt! Muskler behöver fler kalorier, så då kan man äta mer utan att gå upp i vikt - woho! Anledning nog att styrketräna ofta hahahahahaha! 

Idag är jag ledig, sista lediga dagen innan semestern!! Åker till Grekland på lördag åhh!!! Längtar!!! Jag ska strax till gymmet och jobba på axlar och rygg. Igår körde jag ett tung trx pass med Helen på hennes gym, var så jävla svårt!!! Känns idag vill jag lova haha! 
Till top