Ledig onsdag!

Vardag / Permalink / 0

Idag är jag ledig! Jag tänkte först att jag skulle träna idag, men sedan kände jag att jag behöver en ledig dag. Jag var på gymmet igår och ska dit imorgon igen för step class!

Idag har jag tvättat lite. Tvättade lakanen, åh det ska bli så skönt att lägga sig i nytvättade lakan! Det är ju typ det bästa som finns?

Annars har jag precis slutat plugga för dagen. Två timmar körde jag idag. Är faktiskt riktigt kul, är ju ett ämne jag är intresserad av ändå. Ser fram emot att skriva uppsatser igen (säger jag nu.... haha!).

Annars ska jag väl snart gå till affären för att köpa middag. Idag skiner solen, men det blåser ganska kraftig! Känns höst-likt. Alltså, jag är så pepp på julen redan det är inte klokt! Tänker dagligen på vad jag ska ge alla haha! Har ni börjat fundera på julklappar ännu? :)

Till top