20 frågor

Vardag / Permalink / 0

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Detta har jag inte ens funderat på förut. Detta är ju dessutom något jag och Andrew skulle bestämma tillsammans. Plus att namnen skulle behöva fungera både på Svenska och Engelska. Kan helt enkelt inte svara på denna fråga, har ingen aning. Känns inte som något jag kommer behöva fundera på på ett bra tag, om ens någonsin. Gillar ändå namnen Hermione (men hon skulle väl bli retade för Harry Potter haha) och Imogen (funkar kanske inte så bra på Svenska, men älskar musikern Imogen Heap och tycker det är ett så fint namn!)

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? 
Taskigt att behöva svara på detta haha. Men kärlek utan sex helt klart. Finns inget bättre än kärlek, och sex utan kärlek är inte speciellt ofta bra sex så vad ska man med det till ändå.  

3. Har du bra självförtroende?
Ja, det tycker jag ändå. Det blir bättre ju äldre jag blir!

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Idag: Häng upp tvätten, diska, laga mat. 
I livet: Besöka New York, gifta mig, köpa hus. 

5. Beskriv ditt drömutseende.
Har inget drömutseende, detta är verkligen inget jag tänker på. 

6. Någon du har kysst?
Andrew, så klart!

 
 

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte personligen. Tror kanske mamma har några bebiskläder liggandes någonstans. 

8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Jajamen, annars hade det inte varit min profilbild! 

 

9. Vad väljer du, godis eller chips?
Är SÅ svag för chips!! Åh speciellt salt and balsamic vinegar, eller prawn cocktail. Så. Jävla. Gott. 

10. Hur uppvaktar man dig?
Ger mig komplimnager, skrattar åt mina skämt, rör vid mig och överraskar mig då och då. Sånt som Andrew gör med andra ord! :)  

11. Har du rykten efter dig?
Inte som jag är medveten om, men skulle inte förvåna mig och folk på jobbet sa saker då och då. Det är ju naturligt att prata om sin chef, så det bryr jag mig inte ett dugg om ifall det är fallet!

12. Din absolut sämsta egenskap?
Jag kan vara otroligt lat ibland, och gör liksom ingenting. Jag är rätt stökig också. 

13. Din bästa egenskap?
Jag är generös och snäll. 

14. Kan man vara vän med sitt ex?
Det är det nog några som kan men jag tror som regel att dom flesta natuligt slutar prata med sina ex, speciellt när man börjar träffa någon ny? Finns liksom ingen mening med att vara vänner, om man inte redan var det innan man blev ihop kanske och har massor med gemensamma vänner. Då kanske man måste hitta ett sätt att förbli vänner. 

15. Har du kysst en kompis?
Ja! 

 

16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Beror på! Ja, om det inte var för länge och om det fanns ett definitvt slut på det. Om Andrew var tvungen att åka iväg ett halvår eller år med jobbet så hade jag givetvis väntat på honom. Men om det var för flera år, och det inte fanns ett sätt för mig att flytta dit så tror jag att det skulle vara väldigt svårt. 

17. Hur lång är du?
168-9 cm. 

18. En vacker person?
Här kommer flera män som jag tycker är otroligt vackra, har jag en typ eller? 

 
 
 TOM HARDY jag DÖR

Benedict Cumberbatch <3

Brad Pitt! Igår, idag, för alltid!
 
Kit Harington - Jag DREGGLAR. 

Patrick Dempsey. Så. Jävla. Snygg. 
 
Andy Murray, kanske jordens sexigaste tennis spelare? Plus att många säger Andrew är lik honom, hihi! 

Den bästa såklart <3 mums!
19. Ett boktips?
Den jag läser just nu: the immortal life of Henrietta Lacks av Rebecca Skloot, fick jag i födelesdagspresent av Andrews syster!

20. Bäst just nu?
Att jag är ledig och sitter i soffan bara och tittar på avsnitt efter avsnitt av Sex and the City haha!

Till top