Dag 17

Vardag / Permalink / 0
Idag är det Fredag, och jag är ledig. Det är en bra dag för mamma och pappa har sålt huset - grattis!! 
Jag har lyckats plugga rätt mycket idag, vilket känns bra. Men nu tog det stopp i hjärnan, så tar en paus eller så slutar jag kanske för dagen. Får se hur jag känner senare. Ska till gymmet klockan sex och träna med Helen och Leanne, det ska bli kul! 

Annars då? Jodå, har mått helt okej senaste veckan. Onsdag och Torsdag kände jag mig rätt arg då och då, men jag hade tidiga skift dom dagarna och hade inte sovit bra alls så tror det påverkade humöret väldigt mycket för känner mig bättre idag och lite mer utvilad. Fast jag vaknade med huvudvärk! 

I Onsdags var jag dessutom på kurs med jobbet, det handlade om exakt det jag just nu pluggar för min kurs som jag gör hemma och det har faktiskt hjälpt jättemycket haha! 

På Onsdag ska jag åka ner till Southampton där Amy bor, vi ska gå på ett Titanic museum och bara hänga under dagen. Det ska bli kul! Sedan har jag ju min födelsedagsgrej nästa Lördag, och sedan åker jag till Sverige på Måndagen den 14e i en vecka. Bokade dock lite för sent flyg på Söndagen den 20e, så mamma och pappa bokade Hilton hotel för mig på Gatwick så får jag ta tåget hem tidigt på Måndagen den 21a istället haha! Aja, värt att tänka på i framtiden att tåg inte alltid går sent på kvällen även fast man är på en jävla flygplats med flyg som landar sent :P 
 
Nu ska jag hitta något att äta i köket och titta lite på tv, och bara slappa helt enkelt! 
Till top