Dag 39

Vardag / Permalink / 0
Idag är det Söndag och jag börjar må bättre från min förkylning.
Jag har intervju för jobbet på huvudkontoret på Torsdag. Hoppas det går bra! Idag ska jag jobba så nu tänkte jag äta lite frukost och sedan gå till jobbet. På tisdag är det min födelsedag. Första gången jag inte sett fram emot min födelsedag. Är ju van vid att man vaknar upp med personen man älskar och får lite presenter att öppna och mysa. Ibland har vi varit på semester. Disneyland. Barcelona.
I år har jag försökt boka in så mycket som möjligt så jag blir distraherad från detta. Jag ska på bio på morgonen med George från jobbet. Sedan ska jag träffa Sutha på eftermiddag, och sedan middags med Sutha och Helen (och kanske Leanne), och sedan är det lite fest med jobbet på kvällen också så jag behöver inte gå hem tidigt eller så och sitta och vara ledsen. Blir nog en bra dag ändå!
Till top