Nyårslistan 2017

Listor, Vardag / Permalink / 0
Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?

Blev dumpad. 

(null)


Vilka platser besökte du?

Sverige bara. Och lite olika städer i England såklart som Portsmouth och Oxford. Och London såklart. 

Vad var din största framgång 2017?

Att jag gick upp varje morgon och bäddade sängen. Pluggade klart min HR kurs. Fick nytt jobb i London och flyttade hit. Stolt över mig själv! 

Bästa köpet?

Hyra i London? Räknas det? 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner och familj som hjälpt mig genom detta jävliga skitår. 

(null)


Och ledsen?

Andrew gjorde mig så otroligt ledsen, kan inte ens beskriva det. Trodde aldrig han skulle få mig att må som jag gjort detta år. 

Årets låtar?

Slowdive’s nya album är sjukt bra. Foo Fighter’s nya också. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Helt sjukt mycket ledsnare. Aldrig varit så ledsen i hela mitt liv som jag varit iår. 

Favoritserie

Dark på Netflix. Och Big Little Lies var sjukt bra! 

(null)


Bästa filmen?

Måste väl ändå vara Star Wars: The Last Jedi? 

Bästa boken du läste i år

Sapiens: a brief history of humankind 

Bästa matupplevelsen?

Åh, ingen aning. Åt inget speciellt iår tror jag inte. 

En mobilanteckning:

Ett brev jag aldrig skickade: 

Hi. I need to get something off my chest, because it still bothers me sometimes. And that is the fact that you de-tagged yourself from all the pictures that have to do with me. It really upsets me to know that if anyone goes into your Facebook it looks like I never existed. Seven years worth of amazing memories and you easily clicked the button to have them erased from your page. It felt like something spiteful and it felt like you did it to purposefully hurt me which I didn’t deserve. I never did anything to hurt you. All I ever did was love you. I wish you hadn’t done it. It’s something that I still think about and it still hurts me.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Gick på bio med George. Afternoon Tea med Sutha. Middag och drinkar på kvällen. Mådde skit. 

(null)


Är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018?

Någon som älskar mig. 

Nyårslöfte?

Bli storlek 10.

(null)


Högsta önskan just nu?

Att 2018 blir helt sjukt galet bra. 



Till top