2016 genom Instagram

Vardag / Permalink / 0

Här kommer tolv bilder från mitt 2016, genom instagram! 



Morfar dog i januari :( här läser han för vickan
I Februari åkte jag och Andrew till London och såg Billy Elliot och bodde på hotell!
I slutet av Mars gick vi på bröllop till en av Andrews kusiner. Dom har tyvärr redan separerat dock!
I april hälsade Ellie på och vi gick på resturang och drack prosecco :)
I maj gick jag och Andrew till Las iguanas på lunch bland annat!
I juni var vi i Grekland med Andrews familj för bröllop. Så perfekt semester!
I juli tillbringade vi två veckor i Sverige. Bland annat två nätter i Stockholm, det var mysigt!!
I augusti överraskade Andrew mig med två nätter i London. Vi gick bland annat på Madame tassauds!
I september kom Kat och hälsade på. Vi drack rätt mycket och larvade oss haha!
I oktober bestämde jag mig för att börja plugga!
I november fyllde Andrew år, vi åkte till Southampton och såg Band of Skulls spela :) dom var så bra!
I december firade vi jul i Sverige, hurra!!
Till top